piątek, 30 grudnia 2016

Koniec roku! Gdyby ktoś nie zauważył ;)


   Od 13. czerwca br. udało mi się napisać 25 wpisów, a sam blog wyświetlono 5761 razy. Najwięcej jego odbiorców jest oczywiście w Polsce, a następnie w USA oraz we Francji. Najczęściej przez Was czytanym wpisem jest „Aborcja- sposób na inwalidów”. „Słabo widzący- dobrze myślący!” to pierwsza moja działalność w internecie, która okazała się dla mnie sukcesem, bo w czasie jego tworzenia doświadczyłem wielu dyskusji poruszonych moimi wypowiedziami, wsparcie ze strony osób, które obserwują moje działania, zdobyłem mnóstwo przydatnej wiedzy i poznałem czytelników nie należących wcześniej do mojego grona znajomych. W tym miejscu za to wszystko chcę napisać- DZIĘKUJĘ!

   Z okazji Nowego Roku chciałbym pogratulować wszystkim moim Czytelnikom, gdyż przeżyliście kolejny rok! Może się to wydawać nieco głupie, ale uważam, że życie to pierwsza rzecz, za którą warto być wdzięcznym. Istotniejszą sprawą jest, jak wykorzystujemy nasz czas. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z minionego roku.

      Postanowienia  PODZIĘKOWANIA

   Tradycją jest, aby tego dnia zapisywać swoje postanowienia na nadchodzący rok. Niektórzy również dzisiaj sprawdzają, co udało im się zrealizować z poprzedniej listy. Osobiście mogę się pochwalić nieco ponad połową osiągniętych celów. Jednak często nie doceniamy tego, jak wiele się wydarzyło w trakcie tych 365 dni, dlatego chciałbym Was zachęcić abyście przeanalizowali na spokojnie, co pozytywnego zadziało się Wam i za co powinniście być wdzięczni. Myślę, że to niektórym może poprawić nastrój, bo nie raz w pogoni za marzeniami zapominamy podziękować, za dobro, które otrzymaliśmy.

   Kończąc, życzę Wam, aby nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego, obfity w pozytywne doświadczenia, które sprawią, że będziecie dla siebie oraz dla innych jeszcze lepszymi ludźmi. Osiągnijcie swoje noworoczne cele i podbijajcie szczyty!

   A ja mogę Wam obiecać, że Nowy Rok z pewnością przyniesie dużo świeżości na moim blogu. Już w styczniu wspólnie popracujemy nad tym, jak wbić na rynek pracy i osiągnąć sukces ;)

   Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz